مدافع تیم استقلال تاکید کرد که اتفاقات «بد» گذشته را فراموش کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتفاقات سال گذشته اغتشاشات بود نه اعتراضات، در این جریانات شاهد قرآن‌سوزی، پرچم‌سوزی، اهانت به عالمان دین، اهانت به مساجد و امامزاده‌ها و ... بودیم، ولی ملت ما با شجاعت به دهن آن‌ها زدند و گفتند: «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولان گه توست».
سیدمحمد هاشمی قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه بنایی بر لجاجت یا حذف دائمی هنرمندی را نداریم، گفت: از هنرمندان حمایت می‌کنیم، اما قانون‌گریزی را تاب نمی‌آوریم.
برخی رسانه های غربی که در آشوب های پاییز سال گذشته در ایران به پوشش شبانه روزی مشغول بودند، پس از گذشت چند هفته از اعتراضات چند صد هزار نفری در سرزمین های اشغالی، آن را تنش داخلی خواندند.
کاپیتان فصل گذشته استقلال گفت:بعد از جام جهانی اتفاقات عجیبی برایم افتاد که وقت نشد با هواداران در میان بگذارم اما خواهم گفت
حواشی روز گذشته در محل تمرین استقلال واکنش انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران را به دنبال داشت.
مدافع فصل گذشته مس کرمان مدعی است آنها با بدشانسی و اتفاقات غیرفوتبالی شانس بقا را از دست دادند.
باشگاه بارسلونا پس از اتفاقات تلخ شب گذشته در جشن قهرمانی اسپانیا از گاوی حمایت کرد.
قلعه‌نویی در ادامه برای آنکه موضوع کسر شأن فوتبال ایران را هم به آهستگی به مسیری دیگر هل دهد، از زیبا بازی‌کردن بازیکنانش حرف زد. این اولین بار نبود که او با طعنه و کنایه درباره بازی تیم ملی ایران در عصر گذشته، خاصه زمانی که کارلوس کی‌روش هدایت تیم ملی ایران را بهرعهده داشت، حرف می‌زد. قبلا هم گفته بود فوتبال ایران از روز‌های کسل‌کننده‌اش فاصله گرفته است. شاید قلعه‌نویی فراموش کرده، ولی همین تیم ملی ایران در عصر کارلوس کی‌روش که «کسل‌کننده» بازی می‌کرد ۶ بر صفر قزاقستان را شکست داد؛ یک گل بیشتر از تیم قلعه‌نویی زد و اتفاقا گلی هم نخورد.
رئیس قوه قضائیه در دیدار با دانشجویان گفت: قطعا برخی اتفاقات سال گذشته از خارج از کشور هدایت می‌شد و لطمه به کشور وارد کرد.
محمد حسین مرادمند روز گذشته در رفسنجان نه به سبب گلزنی بلکه به سبب نمایش خوب درفاز دفاعی یکی از بهترین های مسابقه بود، شاید هم بهترین بازیکن زمین.
سید محمد موسوی با فراموشی اتفاقات سال گذشته با انگیزه های زیادی در تمرینات تیم ملی حاضر است.
جشن قهرمانی روز گذشته شهداب یزد با نظم کامل و به شکلی زیبا برگزار شد.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: در گذشته که تیم ملی نتیجه نمی گرفت مربیان نقدی نداشتند اما حالا که این تیم در مسیر موفقیت قرار گرفته حرف هایی مطرح می کنند که تکرار آن به تیم ملی لطمه می زند.
پس از گذشت یک ماه از پایان رقابت‌های جام جهانی، وحید امیری به هجمه‌هایی که علیه بازیکنان تیم ملی وارد شد، واکنش نشان داد.
عباس جدیدی در جدیدترین مصاحبه خود بار دیگر به اتفاقات دوران قهرمانی خود پرداخته و برادران خادم را به داشتن حمایت های دولتی متهم کرده است.
کمیته انضباطی فدراسیون رای دستور موقت خود را درباره تخلفات رخ داده در بازی روز گذشته پرسپولیس و نساجی صادر کرد.
هیات رییسه دانشگاه صنعتی شریف با انتشار اطلاعیه‌ای درمورد اتفاقات روز گذشته (یکشنبه اول آبان) این دانشگاه اعلام کرد: دانشجویانی که در ارزیابی اولیه، نقش کلیدی در ایجاد ناآرامی داشتند تا اطلاع ثانوی اجازه ورود به دانشگاه را ندارند و کمیته انضباطی با آن‌ها برخورد می‌کند.
هیات رییسه دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای ضمن تاکید بر حفظ آرامش و استقبال از فعالیت‌های قانونمند و برگزاری برنامه‌های دارای مجوز، تکرار هرگونه رفتار‌های دور از شان دانشگاه را مردود دانست و از کمیته انضباطی خواست که از تمام ظرفیت‌های قانونی خود همچون تعلیق، اخراج و ... برای برخورد با این موارد استفاده کند.
فرماندار شهرستان عسلویه با تشریح جزئیات اتفاقات رخ داده در روز گذشته در پتروشیمی عسلویه وضعیت کنونی این منطقه را عادی دانست.
هافبک استقلال می‌گوید نسبت به سال گذشته شرایط متفاوتی را پشت سر می‌گذارد.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد موفق پرسپولیس درباره انتخاب کارلوس کی روش گفت: امیدوارم اتفاقات گذشته را هواداران هم فراموش کنند و با کی‌روش صعود کنیم.
کمیته انضباطی فیفا، روز گذشته نامه‌ای را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد و با توجه به تخلفات پنج‌گانه رخ داده در این مسابقه خواستار ارائه توضیحاتی در مورد این تخلفات شد.
مهدی تاج بعد از پیروزی در انتخابات اعلام کرد همه اتفاقاتی که پیش از مجمع رخ داده بود را فراموش می کند.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که همه اتفاقات گذشته را دور ریخته است گفت: از امروز فقط به فکر کار هستیم و امیدوارم همه با هم یکدست و متحد پیش برویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ